Thursday, April 30, 2015

TUDUNG FAREEDA PERTAMAKU...

Entri x agak2 ko... Biar la orang nak kata apa yang penting nak jgk up entri ni... hehehe... Actually aq dh lame pakai tudung berawning n berlayer ni... Cume sebanyak2 koleksi tudung awning mmg aq bli yg biasa2 jek... pendek kata yang xde jenama la yang mana harganya lebih murah iaitu di bawah harga RM60...

Terpulang la kan masing-masing punye "money.. money..money..." hahaha... Kebetulan plak bulan 3 hari tu ada plak rezeki terlebih sket so nk la jgk reward utk diri sendiri dengan membeli tudung berjenama Fareeda ni.... Tapi iolss bli yang new la... Rege pepandai korang agak yer... Yelah tudung Fareeda kan sekarang ni boleh didapati jugak yang preluv kn...

Pinjam gambo dari fb rieyda nor... Mmg sebijik ni la tudung yang aq bli dari rieyda nor...
Hasil dari pemakaian kali pertama mmg terdapat la perbezaannya... Perbezaan yang paling ketara adalah "aq nmpak cantik...." hahaha.. jgn la caye, mmg nmpk macam biasa jek... Tapi keselesaan dan keterletakannye memang lain la... x caye boleh la bli..

Hati aq berkata jadi-jadila membebel bukan2.. So aq stop kt cn dulu la yer... :-)

2 comments:

  1. dulu teringin gak nak pakai Tudung Fareeda ni tapi sekarang tak lg..dah gila tudung Aj pulak.lagipun senang dapat...

    ReplyDelete
  2. betol..betol,...betol...hiihhihi memang menang memakai sebb keselesaan nye..hihihi

    ReplyDelete