Friday, May 1, 2015

HADIAH YANG X DITUNTUT... CAMNE NK BUAT???

Seperti yang yan nyatakan kt SINI, hadiah utk yan punye 1st GA perlu dituntut sehingga 30.04.2015... Tapi sehingga kini cuma 5 peserta jek yang tuntut.. Yang selebihnya tu masih berdiam diri... Korang x sudi ke nak terima pemberian yan...



Yang mana yan jumpe emel address ade la yan emel mtk details diorang... Seandainya la xde feedback dari diorang yang x tuntut ni ape pandangan korang ek... Perlu ke CABUTAN BARU DIBUAT???? @ SIMPAN  kalau2 diorng tuntut nanti... Yelah maybe diorang ade kekangan utk tgk emel or blog kn... Lagipun kesian la yang mana dh bg details tu kan... Yan kalau boleh nk pos sekali harung senang keje...


Insyaallah yang mana dh bagi details ti yan akan uruskan pengeposan la yer... Klu dh terima roger2 la yer.. :-)


6 comments:

  1. Yeah..tak sabaq dah ni..hehehe..tapak tangan dah duk gatai2 dah...hehehe
    Yang tak tuntut lagi tu...rasanya dah bagi peluang kan sampai 30 april..hmmm/extend sampai 5 hb la...mungkin ada yang p bercuti..internet dah habis kot...lepas tu baru cabut undi lain..hmm candangan Fida jer lah..

    ReplyDelete
  2. xsampai lagi... jd xleh roger... hehe

    ReplyDelete
  3. xsampai lagi... jd xleh roger... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf yer lightnur, yan x smpt pos lagi...

      Delete
    2. eh xpelah sis... no rush... hehe

      Delete